Simt nevoia să scriu trei vorbe și despre „Halloween party 2009” a FJSC-ului. An nou, petrecere nouă, lume nouă, până acum nimic deosebit. Au cam lipsit costumele (îmi permit să fac comparație cu H.p.FJSC.2008), anul II sublim, dar puțin prezent, respectele mele pentru domnișoara de la master,anul I (mai bine spus pentru implicarea sa), felicitări și celor care au organizat petrecerea, bravo de trei ori pentru domnișoara talentată ce a desenat majoritatea chipurilor de la petrecere, mulțumiri Dianei Petre pentru Chokotoff, care desigur nu a fost mită electorală (noi, jurnaliștii, nu ne pretăm asemenea fapte, simpatică inițiativă, eu aș vota-o :D), mulțumesc încă o dată Cezarei Paraschiv deoarece mi-a împrumutat pelerina ei pentru „a mă trage în poză”, foarte amuzant a fost și cuplul Coman,costumație/combinație inedită cowboy&witch. O bilă albă pentru sociabilitate, foarte drăguți oamenii, însă se putea și mai bine, părerea mea. În sfârșit, în mare mi-a plăcut... am dansat, am cântat(dacă se poate spune așa, eu mai mult afonă de felul meu),ne-am pozat dar, am fost total dezamăgită că Naomi fjsc-istă nu a ieșit pe locul întâi, păcat de talentul ei, chiar merita tipa. Și ca să nu fie seacă postarea o să atașez câteva poze. Enjoy!